Menu



HOME          ABOUT          CONTACT          SHOP

21/10/2012

Personal | Please help me decide...


Remember my party series? Well, I have been wanting to do a new series for quite some time now,
but I can't decide wich one to choose! So, will you help me? The ideas are:
A Disney Princesses series, in which I would create looks inspired by the princesses.
A Make Up series, in which I would create looks inspired by a certain make up.
A Fall/Winter Colours series, in which I would create looks with F/W 2012 key colours.
--
Lembram-se das minhas Party Series? Bem, desde há algum tempo que quero voltar a esta rúbrica,
mas não me consigo decidir no tema! Ajudam-me? As ideias são:
Uma Série de Princesas Disney, na qual criaria conjuntos inspirados em algumas princesas.
Uma Série de Maquilhagem, na qual criaria conjuntos inspirados em determinadas maquilhagens.
Uma Série Cores de O/I 2012, na qual criaria conjuntos com as cores chave para esta estação.

  • The Disney Princesses Series
  • The Make Up Series
  • The F/W Colours Series
More polls: Memira

3 comments:

  1. Make all of them, they sound awesome! :) But if I had to choose one, I'd go for Fall Colours series. :)

    http://www.tamarasblend.com/

    ReplyDelete
  2. Qualquer uma das opções é óptima! Eu já votei... Estou ansiosa para começar a ver esta rubrica no ar novamente!

    Beijinhos,
    Touchofpurple.blogspot.com

    ReplyDelete